Vogliu aduprà un edulcorante, quale deve sceglie i pazienti diabetici?

A dolcezza hè unu di i sapori basi in i pranzi di ogni ghjornu.Tuttavia, e persone cun diabete, malatie cardiache, obesità ... anu bisognu di cuntrullà i dolci.Questu spessu li face sentenu chì i so pranzi sò senza gustu.I dolcificanti sò nati.Allora chì tipu di edulcorante hè megliu?Questu articulu vi intruduce à i edulcoranti cumuni in u mercatu è spergu chì vi serà utile.

Vogliu aduprà un edulcorante, chì unu deve sceglie i pazienti diabetici.

 

L'edulcoranti riferenu à sustanzi chì ùn sò micca saccarosi o sciroppu chì ponu pruduce dolcezza.

 

Per i diabetici, u modu più sensibule hè di utilizà edulcoranti, ùn anu micca risuscitatu u zuccaru in sangue cum'è glucose.

 

1. I benefici di edulcoranti per i diabetici

 

I dolci artificiali ponu ancu aiutà à cuntrullà a diabetes

 

L'edulcoranti (zuccheri artificiali) di solitu ùn affettanu significativamente u zuccheru di sangue di i pazienti diabetici.Dunque, e persone cun diabete ponu aduprà edulcoranti.

 

I edulcoranti sò largamente usati in a casa è l'industria alimentaria.Inoltre, hè ancu utilizatu per aumentà a dolcezza di tè, caffè, cocktails è altre bevande, è ancu di dolci, pasticci, pane o cucina di ogni ghjornu.Ancu s'ellu u rolu di edulcoranti hè di aiutà à cuntrullà u pesu è u zuccaru in sangue, anu sempre bisognu à esse usatu in moderazione.

 

"I dolci sò boni?"Sicondu i sperti medichi, se sapete cumu utilizà edulcoranti, serà assai bonu per a vostra salute.Siccomu l'edulcorante stessu hè un tipu di zuccaru senza energia, ùn aumenterà micca u zuccheru in sangue, per quessa, deve esse particularmente cunsigliatu per i pazienti diabetici cù u cuntrollu di dieta.

 

Di solitu, l'alimenti chì cuntenenu edulcoranti sò tutti senza zuccaru nantu à l'etichetta, ma questu ùn significa micca veramente chì ùn anu micca calori.Se l'altri ingredienti in u pruduttu cuntenenu calori, u cunsumu eccessivu hà sempre cresce u pesu è u zuccaru in sangue.Dunque, ùn manghjate mai alimenti chì cuntenenu edulcoranti.

 

2. Edulcoranti per i diabetici (dolci artificiali)

 

I zuccheri naturali sò generalmente alti in energia è ponu facilmente elevà i livelli di zuccaru in sangue.Per quessa, i diabetici ponu aduprà edulcoranti in a cucina è a trasfurmazioni di l'alimentariu.I dolci sò dolci artificiali, chì ùn anu quasi nisuna energia è sò parechje volte più dolci di u zuccaru ordinariu.Hè sicuru d'utilizà edulcoranti raziunale.

 

2.1 Sucralose - u edulcorante più cumuni

 

Edulcoranti adattati per a diabetes

 

Sucralose hè un edulcorante senza caloria, 600 volte più dolce di u zuccaru ordinariu, gustu naturali, granularu soluble, è ùn denaturerà micca à temperature elevate, perchè pò esse usatu cum'è condimentu per parechji platti di ogni ghjornu o pane.

 

Stu zuccaru hè ideale per i malati cù a diabetes mellitus 2, perchè a sucralose hè 600 volte più dolce di u zuccheru è ùn hà micca effettu nantu à u zuccheru di sangue.Stu zuccaru si trova in parechji dolci è bevande per i diabetici.

 

Inoltre, u corpu umanu raramente assorbe sucralose.Un articulu publicatu in Physiology and Behavior in uttrovi 2016 hà dichjaratu chì a sucralose hè u edulcorante artificiale più cumunimenti utilizatu in u mondu.

 

Sicondu i regulamenti di l'Amministrazione di l'Alimentazione è Drug di i Stati Uniti, l'assunzione di sucralosa accettabile ogni ghjornu hè: 5 mg o menu per kilogramu di pisu corpu per ghjornu.Una persona chì pesa 60 kg ùn deve micca cunsumà più di 300 mg di sucralose per ghjornu.

 

2.2 Glucosidi di Steviol (zuccheru di Stevia)

 

Stevia pò esse usata in una dieta di diabetica

 

U zuccheru di stevia, derivatu da e foglie di a pianta stevia, hè nativu di l'America Centrale è Sudamerica.

 

Stevia ùn cuntene calori è hè comunmente utilizatu com'è edulcorante in l'alimenti è e bevande.Sicondu un articulu publicatu in Diabetes Care in ghjennaghju 2019, i dolcificanti cumpresi stevia anu pocu effettu nantu à u zuccheru di sangue.

 

A Food and Drug Administration di i Stati Uniti crede chì a stevia hè sicura quandu si usa in moderazione.A diferenza trà stevia è saccharose hè chì a stevia ùn cuntene calori.Tuttavia, questu ùn significa micca chì l'usu di stevia invece di saccarosi pò perde u pesu.Stevia hè assai più dolce di u saccharose, è quandu l'utilizanu, avemu bisognu solu un pocu.

 

Sloan Kettering Memorial Cancer Center hà dettu chì e persone anu signalatu reazzioni gastrointestinali dopu avè manghjatu grandi quantità di stevia.Ma finu à avà, ùn hè micca statu cunfirmatu da una ricerca scientifica affidativa.

 

Zuccheru di Stevia: A dulcezza hè 250-300 volte quella di u zuccheru naturali, un edulcorante puru, è un additivu in parechji alimenti.U cunsumu permessu hè: 7,9 mg o menu per kilogramu di pisu corpu per ghjornu.L'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà determinatu chì a dosa massima sicura di zuccaru stevia hè di 4 mg per kilogramu di pisu corpu per ghjornu.In altri palori, se u vostru pesu hè 50 kg, a quantità di zuccaru stevia chì pò esse cunsumatu in modu sicuru per ghjornu hè 200 mg.

 

2.3 Aspartame - un edulcorante pocu calori

 

Dolcificante à pocu calori

 

L'aspartame hè un edulcorante artificiale non nutritivu chì a so dolcezza hè 200 volte quella di u zuccheru naturali.Ancu l'aspartame ùn hè micca cum'è zero calori cum'è altri edulcoranti artificiali, l'aspartame hè sempre assai bassu in calori.

 

Ancu l'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug di i Stati Uniti crede chì hè sicuru di cunsumà l'aspartame, un espertu di l'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug di i Stati Uniti hà dettu chì a ricerca nantu à a sicurità di l'aspartame hà avutu qualchì risultatu cunflittu.L'espertu hà dettu: "Ancu se a reputazione di bassa caloria attrae parechje persone cù prublemi di pisu, l'aspartame hà purtatu assai effetti negativi".

 

Diversi studii in animali anu ligatu l'aspartame à a leucemia, u limfoma è u cancru di mama.Un altru studiu hà dimustratu chì l'aspartame pò esse ligatu à migraine.

 

Tuttavia, a Società Americana di Cancer hà dettu chì l'aspartame hè sicuru, è a ricerca ùn hà micca truvatu chì l'aspartame aumenta u risicu di cancru in l'omu.

 

A fenilcetonuria hè una malatia rara chì ùn pò micca metabolizà a fenilalanina (u cumpunente principalu di l'aspartame), perchè l'aspartame ùn deve esse cunsumatu.

 

A Food and Drug Administration di i Stati Uniti crede chì a dosa massima sicura di aspartame hè 50 mg per kilogramu di pisu corpu per ghjornu.Una persona chì pesa 60 kg ùn hà micca più di 3000 mg di aspartame per ghjornu.

 

2.4 Alcolu di zuccaru

 

L'alcoli di zuccaru (isomalt, lactose, mannitol, sorbitol, xylitol) sò zuccheri truvati in frutti è erbe.Ùn hè micca più dolce di u saccharose.A cuntrariu di i dolci artificiali, stu tipu di dolci cuntene una certa quantità di calori.Parechje persone l'utilizanu per rimpiazzà u zuccaru raffinatu convenzionale in a so vita di ogni ghjornu.Malgradu u nome "alcolu di zuccaru", ùn cuntene alcolu è ùn hà micca etanolu cum'è alcolu.

 

Xilitol, puro, senza ingredienti aghjuntu

 

L'alcolu di zuccaru aumenterà a dolcezza di l'alimentu, aiuta l'alimentu à mantene l'umidità, impedisce u marrone durante a coccia, è aghjunghje u gustu à l'alimentariu.L'alcolu di zuccaru ùn provoca micca carie dentale.Sò bassi in energia (a mità di saccarosi) è ponu aiutà à cuntrullà u pesu.U corpu umanu ùn pò micca assorbe cumplettamente l'alcooli di zuccaru, è hà menu interferenza cù u zuccheru di sangue in compara cù u zuccaru raffinatu ordinariu.

 

Ancu l'alcoli di zuccaru anu menu calori chì i zuccheri naturali, a so dolcezza hè più bassu, chì significa chì duvete aduprà più per ottene u stessu effettu di dulcezza cum'è i zuccheri naturali.Per quelli chì ùn sò micca cusì esigenti nantu à a dolcezza, l'alcohol di zuccaru hè una scelta adattata.

 

L'alcooli di zuccaru anu pochi prublemi di salute.Quandu s'utilice in quantità maiò (di solitu più di 50 grammi, à volte finu à 10 grammi), l'alcooli di zuccaru pò causà gonfiore è diarrea.

 

Sì avete diabete, i dolci artificiali ponu esse una scelta megliu.Sicondu l'Associazione Americana di Diabetes, i edulcoranti artificiali furniscenu più scelte per l'amatori di denti dolci è riducenu a sensazione di esse sconnessi da a società.


Tempu di post: 29-novembre-2021